« Inicio | Non son xigantes que son muiños... » | Sinte a chamada do Tio Sam... » | Live from Brussels! » | OCarallo29 » | Primavera en Amiudal » | O Muiño » | Nova Imaxe » | Road Trip » | New Orleans, LA » | New Orleans, LA »

Canta razon tiña Sancho Panza...

A mesma cara que a esta pobre Marela se lles teria quedado a Sancho Panza e Don Quijote se nas suas viaxes chegasen a pasar pola serra do Suido. Asi e como se esta quedando todo o noso monte coa excusa de enerxias mais limpas e renovables. E eu estou totalmente a favor das eolica, solares e biomasicas pero con algo de xeito e non o tuntun como se acostumbra a facer sempre en Galicia. As empresas concesionarias, que son as mesmas que cortan o bacallau en calquera outro tipo de produccion enerxetica, chegan con camions e chapapote abrindo pistas, asfaltando e montando muiños nun abrir e cerrar de ollos. Concesions a gogo sempre para os mesmos que so estan preocupados de facer cartos e mais cartos. Para os veciños, nada. Nin siquera reduccions nas facturas da luz ou polo menos que saia gratis o alumbrado do campo da festa o dia de verbena. Moita enerxia limpa e moita leria pero as termicas seguen a fumegar mais ca nunca, os rios seguen enchendose de presas e a fin de mes cada vez pagamos mais. A todos nos gusta o progreso e a modernidade, pero cun pouco de xeito, por favor...

Estou totalmente dacordo contigo, pero convén recordar que os principáis culpables desta situación somos nós, os consumidores irresponsables, co noso espectacular derroche de enerxía...
Cabe destacar ademáis que Galicia segue sendo unha comunidade exportadora de electricidade (máis do 31% da enerxía que produce ten coma destino o exterior e inda por riba as empresas beneficiarias desta producción enerxética tributan en Madrid.
E para os que realmente queren facer instalacións de renovables, axeitadas, productivas e beneficiosas, todo son trabas administrativas. Pero ratifico que nós somos os culpables desta situación.

NOTA: Seguro que xa me estabas agardando...
Unha aperta

Boas,
Desgrazadamente isto é o q se chama progreso, o q temos q pensar é a q prezo queremos o progreso. Eu estou de acordo q o primeiro paso e un consumo razonabel, pero Galiza é enerxéticamente dependente do exterior para a nosa desgraza, o q temos q facer é conceder os parques máis amodo, ás opcións con capital socuial galego e q sexán mías respeituosas con medioambiente (como seu nome indica xa só qeda medio). Un bico. Saúdos rapaz. Martiño Ortigueira

Ola!!

Hai uns días Cala contoume que andades por Bruxelas. Polo que me dixo e polo que puiden ler no blog, anda todo ben pola capital da UE. Alégrome de que sigas publicando posts de vez en cando para poder seguirvos a pista...

Ah, e completamente dacordo co post.

Unha aperta moi forte dende terras luguesas!

Isaac

Ola Txemita.
A verdade é que estou completamente desconectado do Cala e do resto da peña da pensión. Case teño nostalxia de "aqueles marabillosos anos".
En fins que me alegro de saber algho de ti. Eu sigo por Santiago, asi que si ves algunha vez, tomamos unha cañas.
Sorte en Bruselas e recordos á compañeira

peace and freedom

ciao da venezia

El 80% es negocio, a costa de lo que sea, solo un 20%, es progreso.
Que razon tienes!


Me encantaron las fotos.
Un abrazo y recuerdos.

meu irman q ben falas carallo. Xa sabes q estou totalmente deacordo contigo. O q hai q facer e pasar a acción e deixarnos de tanta palabrería

caralladas