« Inicio | Primavera en Amiudal » | O Muiño » | Nova Imaxe » | Road Trip » | New Orleans, LA » | New Orleans, LA » | Tulsa, OK » | Tulsa, OK » | Homenaxe ó Señor Miyagi » | Master Lali »

OCarallo29



Benvidos todos e todas o novo OCarallo29. Despois de moitos dias en vela, modificando e probando o novo deseño, aqui tendes o resultado final. Espero que vos guste, e por favor, non esquezades deixar un comentario.

Permancede atentos porque en breve publicarei novas e interesantes series fotograficas. Infinitas sorpresas vos agardan se voltades a miudo.

A pasalo BOMBA!

Meu! benvido outra vez á internete!

Son Carlos, de xornalismo. Fundición Pexigo, etc. Acáboche de agregar tamén en flickr!

Como van as cousas polas illas?
Eu sigo por BCN, tedes sitio aqui para cando queirades vir, eh. Eu tamén teño un blog: http://astillero.org

vouche por un enlace agora! unha aperta!

Hola:
Me gustaria ver mais fotos de Amiudal y surribas el pueblo de meu pai.

Saludos,

Jose Angel Graña

Ola, fai un güevo que non sei de tí (e viceversa), pero imaxíno que te vai ben. Saúdos

Ola,
Hoxe lembreime do teu fotoblog, aínda que vexo que o tes algo abandonado.
Mira cal é a orixe do nome do teu blog:
http://santiagodecompostela.vivelaciudad.es/2007/03/08-o-carallo-29.
Apertas

caralladas